16 грудня 2015

16 грудня 2015 року на кафедрі вищої математики нашого університету відбулася знаменна подія – кількарічна кропітка робота колективу кафедри щодо увіковічення пам’яті фундатора кафедри, її першого завідувача Володимира Можара завершилася урочистим відкриттям меморіальної дошки на честь визначного вченого.

У святковій церемонії взяли участь перший проректор університету Володимир Яровий, декани факультетів, завідувачі кафедр, викладачі, співробітники університету, студенти й, звичайно ж, колектив кафедри вищої математики у повному складі.

Відкрив урочисті збори нинішній завідувач кафедри Михайло Мартиненко. Він розповів про коротке, але сповнене визначних досягнень, життя Володимира Можара й про його трагічну загибель у 1937 році від рук НКВСників за сфабрикованою справою, згадав соратника науковця, всесвітньовідомого вченого Миколу Кравчука. Також Михайло Антонович висловив подяку ректорату і вченій раді університету, які підтримали клопотання колективу кафедри й у липні цього року прийняли рішення присвоїти кафедрі ім’я її засновника.

Далі прозвучав славень кафедри, слова якого написав Михайло Мартиненко. Честь відкрити меморіальну дошку випала першому проректору університету Володимиру Яровому і декану факультету автоматизації і комп’ютерних систем, у структурі якого знаходиться кафедра вищої математики, Людмилі Маносі. Урочистість моменту спонукала до слова першого проректора, який привітав присутніх із такою визначною подією, адже це вперше в університеті на такому рівні вшановується пам’ять нашого провідного вченого, фундатора однієї з наукових шкіл. Свої поезії, написані під враженням від події, прочитали студентка факультету біотехнології, технології цукру та водопідготовки Єлизавета Мілевська і доцент кафедри вищої математики Оксана Мулява.

Нагадаємо, що відповідно до рішення вченої ради університету у рамках вшанування пам’яті Володимира Можара започаткована стипендія імені Можара, яку отримуватимуть студенти університету, переможці І туру Всеукраїнської студентської олімпіади з вищої математики.